از دستگاه‌های نقاط انتهایی تا هسته اصلی شبکه‌تان را ایمن کنید

از دستگاه‌های نقاط انتهایی تا هسته اصلی شبکه‌تان را ایمن کنید

این روزها با توجه به گستره وسیعی از تهدیدات شامل حملات مخفیانه، هدفمند و با انگیزهای مالی که آسیب پذیری‌های نقاط انتهایی را هدف قرار می‌دهند، امنیت نقطه انتهایی برای کاربران خانگی و سازمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعداد بالایی از این تهدیدات پیچیده از راهکارهای امنیتی سنتی عبور کرده و راه را برای سرقت داده و ایجاد اختلال در فعالیت‌های آنلاین کاربران باز می‌گذارند.

درایو فلش/USB یکی از موفق ترین واسط‌‌های کامپیوتری در تاریخ کامپیوتر‌های شخصی بوده است. کلیه کامپیوتر‌های رومیزی یا لپ تاپ‌هایی که امروزه تولید می‌شوند از این قابلیت که جایگزینی برای پورت‌های سریال یا موازی است پشتیبانی می‌کنند.

eScan به شکلی موثر از سرقت داده و آلودگی‌های ویروسی به وسیله USB‌ها یا دستگاه‌های ذخیره سازی قابل جابه جایی نظیر درایو‌های فلش/USB، کارت‌های SD، دستگاه‌های تصویربرداری، هارد وب کم و هاردهای قابل جا به جایی با تکنولوژی فایروال پیشگیری می‌کند و به این ترتیب شبکه شما را از تهدیدات روز افزون سایبری در امان نگه می‌دارد. بخش کنترل برنامه پیشرفته این برنامه امکان مسدودسازی/یا صدور مجوز برای برنامه‌ها را فراهم می‌کند و از تهدیدات وخیم جلوگیری می‌کند.

بسته امنیت کلی eScan، امنیت نقاط انتهایی را فراهم کرده و به شکلی موثر از سرقت داده و آلودگی‌ به ویروس از طریق دستگاه‌های ذخیره سازی قابل جابه جایی مبتنی بر USB نظیر درایو‌های فلش، کارت‌های SD، دستگاه‌های تصویربرداری، هارد وب کم و هاردهای قابل جا به جایی پیشگیری می‌کند و بدین ترتیب از آلودگی سیستم و شبکه شما توسط بدافزارها پیشگیری می‌کند. این برنامه بخش کنترل برنامه پیشرفته نیز دارد که قابلیت مسدود کردن یا صدور مجوز برای برنامه‌ها بر روی کامپیوتر را فراهم می‌کند و داده‌های شما را از تهدیدات سایبری حفظ می‌کند. همچنین امکان مسدود کردن یا صدور مجوز برای برنامه‌های یک کامپیوتر محلی نیز فراهم شده است که با این ویژگی شما را از تهدیدات بحرانی محافظت می‌کند.
بخش کنترل برنامه eScan، دارای ماژول لیست سفید نیز هست که به وسیله آن تنها برنامه‌های انتخاب شده امکان اجرا دارند و سایر برنامه‌ها مسدود می‌شوند.