حفاظت از داده‌ها به کمک eScan Endpoint Protection

Device Control – راه حلی برای ایمن کردن داده‌ها

با بیشتر شدن ارتباط بین سازمان‌ها، استفاده از دستگاه‌های اکسترنال و قابل حمل برای انجام امور روزانه بیش از پیش رایج شده است. با وجود این ابزار‌ها، همکاری میان کارکنان سازمان‌ها راحت‌تر شده و کار‌ها با سرعت بالا‌تری به اتمام می‌رسند. اما به کار‌گیری این شیوه، اطلاعات داخلی سازمان‌ها را در معرض خطر و نفوذ بد‌افزار‌ها قرار می‌دهد.

نقل و انتقال داده‌ها توسط دستگاه‌های قابل حمل، کنترل و امنیت اطلاعات حساس سازمان را دشوار می‌کند. برخی از کارکنان به‌طور معمول، برای انتقال سریع اطلاعات از USB استفاده می‌کنند، چنانچه سازمان از این روند با‌خبر نباشد، ایمنی داده‌های مهم و حیاتی مجموعه به خطر می‌افتد. بنابراین،‌ Device Control راه حلی اساسی برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات سازمان‌ها و حتی کاربران خانگی خواهد بود.

eScam Endpoint Protection با بررسی و حفاظت از اطلاعات حیاتی، مانع از نشت یا به سرقت رفتن داده‌ها می‌شود. همچنین، این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که USB یا دستگاه‌های ذخیره سازی دیگر را به صورت وایت‌لیست یا بلک‌لیست دسته بندی کند. از سوی دیگر، کاربر این امکان را دارد که دسترسی به ابزار‌هایی مانند Webcam ،CD-ROM Composite device ،Bluetooth device ،SD Cards و یا Imaging device را ممکن یا غیر‌ممکن کند.

دسترسی مجاز به این ابزار‌ها از طریق One Time Password امکان‌پذیر خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های جانبی Device Control این است که کپی شدن داده‌‌ها از هارد دیسک سیستم مشتری به ‌USB را به کاربر اطلاع می‌دهد.