راه حل امنیتی ارائه شده ای‌اسکن برای گوشی‌های هوشمند

آیفون مفقود شده خود را به کمک eScan پیدا کنید

آمار و ارقام نشان می‌دهد که گوشی‌های آیفون ساخت کمپانی اَپل، جزو پر‌طرفدار‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا هستند. به طور کلی، این روز‌ها شاهد رشد روز‌افزون استفاده از گوشی‌های هوشمند در گوشه و کنار دنیا هستیم، و زندگی روزمره ما نیز تحت تاثیر و کنترل فناوری‌های جدید قرار گرفته است.

در این عصر دیجیتالی، تلفن‌های همراه هوشمند دیگر از حالت یک ابزارک یا گجت ساده خارج شده و به وسیله‌ای برای کنترل زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند. حقیقت این است که در حال حاضر گوشی‌های هوشمند، بخشی جدا‌نشدنی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند، زیرا روزانه حجم زیادی از اطلاعات شخصی، خاطرات خصوصی و داده‌های مهم خود را در گوشی‌هایمان ذخیره می‌کنیم. از طرفی، برای سرگرمی و گذراندن اوقات بیکاری نیز معمولاً به سراغ گوشی‌های هوشمند‌مان می‌رویم.

گوشی‌های هوشمند همیشه در معرض به سرقت رفتن هستند، به همین منظور، باید از نرم‌افزار‌های ضد سرقتی استفاده کرد که تلفن همراه شما را از هر گونه تهدید و خطر حفظ کند.

eScan یک راه حل امنیتی برای گوشی‌های موبایل ارائه کرده، که آیفون، آی‌پاد تاچ و ای‌پد را پوشش می‌دهد. این نرم‌افزار مجهز به پورتال ضد سرقت آنلاین است که به کمک آن محل گوشی مفقود شده را می‌توان از روی نقشه شناسایی کرد. به این ترتیب می‌توانید با فرستادن پیام هشدار و یا گرفتن عکس از سارق، روند پیدا کردن تلفن همراهتان را ساده‌تر کنید. به کمک این نسخه از آنتی ویروس ای‌اسکن قادر خواهید بود که با به صدا در‌آوردن گوشی از راه دور و یا فرستادن پیغام به آن، شانس باز‌پس‌ گیری آن را افزایش دهید.