لزوم به‌کارگیری روش‌های جدید امنیتی در سازمان‌ها

کاهش خطرات امنیتی با استفاده از راه حل‌های همه جانبه

امروزه با توجه به رشد قابل توجه فضای اینترنت،‌ فناوری ابری، IoT و سایر دستاورد‌های متنوع علمی که استفاده از آنها روز‌به‌روز در حال گسترش است، چار‌چوب بخش IT سازمان‌ها پیچیده‌تر و تامین ایمنی آن‌ها سخت‌تر از قبل شده است. در چنین شرایطی، روش‌های حفاظت از سازمان نیز باید تغییر کرده و پیشرفته‌تر شود. در غیر این صورت، سازمان با خطر‌های امنیتی رو‌به‌رو خواهد شد، و راه حل‌های قدیمی، دیگر پاسخگوی نیاز‌های امنیتی حال حاضر نخواهند بود. فناوری SIEM ای‌اسکن، به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند در برابر مشکلات امنیتی خود موفق عمل کنند.

فناوری SIEM با ارائه مدیریت بلا‌درنگ، در مقابل مشکلات امنیتی ایجاد شده در سخت‌افزار‌ها و برنامه‌های نصب/پاک/به‌روز شده در سیستم‌های مجهز به این نرم‌افزار، سازمان‌ها را از خطرات سایبری ایمن می‌کند. آنتی ویروس eScan Corporate 360، قابلیت‌های حفاظتی متنوعی دارد. برخی از این قابلیت‌ها به شرح زیر است:

  • نظارت و بررسی بلا‌درنگ
  • ذخیره،‌ آنلایز و گزارش داده بلند مدت

علاوه بر این، پلتفرم امنیت سیستم ای‌اسکن (eSacn EPP)، مجهز به فناوری‌های مبتنی بر Proactive Detection بوده و مدیریت یکپارچه تهدید را جهت نظارت و کنترل سیستم‌های متصل به شبکه، در اختیار مدیران قرار می‌دهد.