افزایش سود‌دهی کسب‌و‌کار‌ به شرط ارتقا ایمنی آن

کسب‌و‌کار خود را در برابر جرایم اینترنتی ایمن کنید

جهان روز‌به‌روز بیشتر به سمت دیجیتالی شدن می‌رود،کسب‌و‌کار‌ها نیز ناگزیر باید خود را با این روند هماهنگ کرده و بیش از پیش از فناوری‌های مختلف بهره ببرند. به خدمت گرفتن فناوری در فعالیت‌های عملیاتی و استفاده از یک تیم متعهد جهت پاسخگویی به مشتریان، از جمله روش‌هایی است که به رشد کسب‌و‌کار‌ها در دنیا دیجیتال امروز و افزایش سود‌دهی آنها کمک می‌کند.

دیجیتالی شدن، حجم قابل توجهی از داده را با خود به همراه خواهد داشت که با بررسی و آنالیز آنها می‌توان ضعف‌های سازمان‌ را شناسایی و میزان فروش و سود حاصل از آن را افزایش داد. هم‌زمان با افزایش داده‌های مربوط به مشتری و سازمان،‌ چالش بزرگتری پیش روی شما ایجاد می‌شود و آن حفاظت از این حجم از اطلاعات در برابر تهدیدات سایبری است. البته این چالش هزینه‌های سازمان را افزایش خواهد داد.

ای‌اسکن با داشتن تاییدیه ISO، تامین کننده راه حل‌های امنیتی مورد نیاز سازمان‌ها بوده و با ارائه روش‌های مقرون به صرفه، از شرکت‌ها و سازمان‌ها محافظت می‌کند. مشتریان eScan همه نوع کسب‌و‌کار از جمله مراکز آموزشی، سازمان‌های دولتی، مراکز درمانی و غیره را تحت پوشش قرار می‌دهد. فناوری‌های به‌کار رفته در ای‌اسکن، با بهره‌گیری از حفاظت بلا‌درنگ در برابر باج‌افزار‌ها و حملات سایبری،‌ بالا‌ترین درجه از ایمنی را برای کاربران فراهم می‌کند.

از جمله قابلیت‌های امنیتی ارائه شده توسط ای‌اسکن که قابل توجه بخش IT موسسات بوده شامل این موارد است:

  • مدیریت امنیت اطلاعات و وقایع (SIEM)
  • جلوگیری از نشت داده (DLP)
  • مدیریت دارایی
  • مدیریت دستگاه‌های موبایل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مقالات مرتبط