مانع سو‌استفاده شرکت‌ها از کودکانتان شوید

لزوم افزایش امنیت فضای اینترنت برای نسل آینده

تا مدتی قبل، نظارت والدین بر استفاده کودکان و نوجوانان از کامپیوتر‌های شخصی و اینترنت ساده‌تر بود. اما امروزه، نوجوانان لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند شخصی خودشان را دارند و آنها را همراه خود به مدرسه و دانشگاه می‌برند. با این فرض که تمام ابزارک‌های (Gadget) نصب شده روی گوشی توسط فرزندان مورد استفاده قرار می‌گیرند، انتظار می‌رود که والدین تنظیمات آنها را دست‌کاری و اصلاح کنند.

گاهی اوقات اصلاح تنظیمات برنامه‌های مختلف کار سختی به نظر می‌رسد، بخصوص اگر فرزند شما به سنی رسیده باشد که بتواند تنظیمات ایجاد شده را به دلخواه خود تغییر دهد. از این رو، ایجاد برنامه‌ای برای کنترل و نظارت والدین بر ابزارک‌های مورد استفاده کودکان، می‌تواند کار پدر و مادر‌ها را آسان‌تر کند.

کمیته‌ای به نام Srikrishna واقع در هند، پیشنهاد ایجاد برنامه‌ای برای کنترل اطلاعات و تبلیغاتی که کودکان زیر 18 سال را هدف قرار می‌دهد را مورد تایید قرار داد.

بر این اساس، از این به بعد برای کمپانی‌هایی که ارائه خدمات و کنترل وب‌سایت‌های مخصوص کودکان و نوجوانان را بر عهده دارند، محدودیت‌های شدیدی در نظر گرفته می‌شود. این محدودیت‌ها برای مراکزی که اطلاعات شخصی کودکان را در اختیار دارند نیز یکسان خواهد بود. این سیاست جدید از هر گونه سو‌استفاده شرکت‌ها از اطلاعات شخصی کودکان زیر 18 سال و هدف قرار دادن آنها برای مقاصد تبلیغاتی، جلوگیری می‌کند.

ویژگی کنترل والدین آنتی ویروس ای‌اسکن، از الگوریتم‌های پیچیده‌ای بهره می‌برد که دسترسی و عدم دسترسی به وب‌سایت‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. این قابلیت به دلیل جلوگیری از دسترسی کودکان به وب‌سایت‌های نا‌مناسب، برای والدین بسیار مفید و سود‌مند است. از طرفی، این ویژگی به والدین اجازه می‌دهد تا با ایجاد پروفایل‌های مختلف، کنترل دسترسی به بخش‌های مختلف اینترنت را بر عهده بگیرند.

نسخه‌های Total Security Suite ،eScan Internet Security Suite و eScan Mobile Security، با داشتن ویژگی کنترل و نظارت پیشرفته والدین، فرزندان شما را در مقابل دسترسی به برنامه‌های اینترنتی، بازی‌ها و وب‌سایت‌های نا‌مناسب ایمن می‌کنند.