اهمیت امنیت داده در بخش تولید

نیاز صنعت ساخت و تولید به امنیتی جامع و یکپارچه

بخش ساخت و تولید برای افزایش بازدهی خود به شبکه‌های IT وابسته است. به دلیل وضعیت آشفته شبکه IT، مدیریت سیستم‌ها برای این بخش چالش بر‌انگیز شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی از داده‌ها در اثر استفاده از دستگاه‌های قابل حمل غیر‌مجاز، بدافزار‌های موبایل، تروجان و دانلود اپلیکیشن‌های نا‌شناس توسط کاربران به سرقت می‌روند.

بنابراین برای در امان ماندن از حملات سایبری و به سرقت رفتن اطلاعات که می‌تواند در نهایت منجر به رکود صنعت تولید شود، به یک راه حل امنیتی جامع نیاز است.

eScan با داشتن تجربه و نیرو‌های متخصص در حوزه امنیت سایبری، محصولاتی را وارد بازار کرده که از لحاظ کیفیت و طراحی با استاندارد‌های امنیتی روز دنیا مطابقت دارد. نسخه امنیتی مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های ای‌اسکن راه حل امنیتی جامعی است که به شما کمک می‌کند خطرات اینترنتی را مدیریت کرده و زیر‌بنای حیاتی سازمانتان را با استفاده از کنسول مدیریتی آن ایمن کنید. این کنسول شامل یک رابط امنیت شبکه است که مدیریت امنیت سرور‌ها، سیستم‌ها و دستگاه‌های موبایل داخل شبکه را ساده‌تر می‌کند. از سوی دیگر، این کنسول با جلوگیری از نشت داده، کنترل دستگاه، کنترل اپلیکیشن، مدیریت اطلاعات و رخداد‌ها (SIEM)، مدیریت دستگاه موبایل و سایر قابلیت‌های دیگری که دارد، به ادمین سیستم این امکان را می‌دهد که مدیریت و کنترل کافی روی شبکه داشته و مانع از نفوذ حملات سایبری شود.

قابلیت‌هایی که اشاره شد در نسخه‌های مختلف آنتی‌ویروس‌ ای‌اسکن وجود دارند: