آشنایی با ویژگی‌های فایر‌وال دو‌طرفه ای‌اسکن

فایر‌وال محصول یا ابزارکی است که مانند یک سپر از کامپیوتر شخصی شما در برابر حملات هکر‌ها، کرم‌ها و آلودگی‌های اینترنتی محافظت می‌کند. این حملات هم می‌تواند برای سیستم‌های شرکتی رخ بدهد و هم برای سیستم‌های خانگی؛ هر دوی آنها مشکلات امنیتی مشابهی دارند.

استفاده از فایر‌وال دو‌طرفه در هر سازمانی کمک می‌کند تا اصول مشخصی برای کاربران در نظر گرفته شود. برای مثال،‌ با بهره‌گیری از فایر‌وال، سازمان می‌تواند ورود به سایت‌های مشخصی را تحت کنترل قرار داده و نحوه استفاده از آن‌ها را تحت نظر بگیرد.

فایر‌وال دو‌طرفه eScan با داشتن دستور‌العمل‌های از پیش تعریف شده‌ای به شما کمک می‌کند تا محدودیت‌هایی را برای اطلاعات ورودی و خروجی سیستم‌تان در نظر بگیرید. از سوی دیگر، تعریف تنظیمات فایر‌وال، آی پی رنج، اپلیکیشن‌های مجاز، مک آدرس‌های قابل اطمینان و آدرس آی پی محلی (Local)، توسط این فایر‌وال‌های دو‌طرفه تسهیل می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های فایر‌وال دوطرفه ای‌اسکن، فیلتر شدن کلیه فعالیت‌های درون شبکه‌ای و جلوگیری از تمامی حملات و تهدیدات شبکه محور است. همچنین کاربر با در اختیار داشتن  مجموعه‌ای از دسترسی‌های از پیش تعریف شده‌ قادر خواهد بود ترافیک شبکه را به میل خود تغییر بدهد.

eScan Endpoint protection به یک فایر‌وال دو‌طرفه مجهز است که جهت جلوگیری از دسترسی به کامپیوتر یا شبکه‌های غیر‌مجاز طراحی شده است. این قابلیت طبق سیاست (قانون) خاصی،‌ بین دو یا چند شبکه محدودیت‌هایی اعمال می‌دارد. فایر‌وال، قوانین و بسته‌های شبکه را بررسی و آنالیز کرده و آنها را فیلتر می‌کند. چنانچه بسته‌ها با معیار‌های فایر‌وال هم‌ راستا باشند،‌ در قوانین و سیاست‌ها تعریف خواهند شد. ادمین شبکه می‌تواند قوانین از پیش تعریف شده را به دلخواه خود مورد استفاده قرار داده و یا قوانین جدیدی را بر اساس نیاز‌های امنیتی حال حاضر تعریف کند.