افتخاری دیگر برای ای‌اسکن: کسب رتبه نخست از سوی AV-TEST

آنتی‌ویروس ای‌اسکن نسخه Internet Security Suite for Windows، از سوی AV-TEST رتبه نخست نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس مخصوص ویندوز را از آن خود کرد. طی آزمایش‌هایی که توسط AV-TEST صورت گرفت، نسخه Internet Security Suits آنتی‌ویروس eScan به عنوان یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین آنتی‌ویروس‌ها جهت ایمنی کاربران ویندوز شناخته شد.

نتایج این آزمایش‌ها نشان داد که آنتی‌ویروس Internet Security Suite (نسخه 14) ای‌اسکن، می‌تواند در برابر حملات بد‌‌افزاری روز-صفر با موفقیت عمل کند. این محصول همچنین می‌تواند وجود هر‌گونه حمله بد‌افزاری در سیستم را به طور 100% شناسایی کند. تیم کارشناسان ای‌اسکن همواره سعی داشته همگام با رشد سریع تهدیدات سایبری، تکنولوژی به‌کار رفته در محصولات خود را ارتقا داده و امنیتی یکپارچه را برای کاربرانش فراهم بیاورد.

ای‌اسکن دائما در تلاش است تا بهترین راه حل‌ها جهت تشخیص و ایمنی کاربران هنگام نصب و یا دانلود نرم‌افزار‌ها را ارائه دهد.

آنتی‌ویروس eScan Internet Security Suite با مجهز بودن به تکنولوژی امنیت ابری، مخصوص کاربران خانگی و سازمان‌های کوچک طراحی شده و راه‌حل‌های یکپارچه‌ای را در برابر تهدیدات سایبری برای کامپیوتر‌ها و لپ‌تاپ‌ها فراهم می‌کند. این آنتی‌ویروس از اطلاعات کاربران محافظت کرده و به آنها اطمینان می‌دهد که با ورود به دنیای اینترنت، خطری آنها را تهدید نخواهد کرد.