بهترین آنتی ویروس سازمانی

امروزه حفظ امنیت فناوری اطلاعات به عنوان مهمترین استراتژی سازمانی برای مدیران مطرح می باشد. اگر شما به عنوان یک مدیر باهوش و حرفه ای می خواهید از شبکه سازمانتان در مقابل انواع تهدیدات سایبری محافظت کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب نسخه Corporate یا همان نسخه سازمانی آنتی ویروس ای اسکن است. از مهمترین ویژگی و امکانات آنتی ویروس سازمانی ای اسکن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مدیریت تحت وب ایمن به همراه داشبورد مدیریتی
  2. جلوگیری از انتشار بد افزارها
  3. مدیریت دارایی ها
  4. گزارشات در لحظه
  5. رمز عبور یکبار مصرف
  6. جلوگیری از سرقت اطلاعات
  7. کنترل برنامه ها و ابزارهای جانبی
  8. گزارش دسترسی به فایل ها
  9. گزارش عملکرد کاربران

آنتی ویروس ای اسکن به عنوان بهترین آنتی ویروس در جهان است. ای اسکن با محافظت کامل و پیشرفته در مقابل باج افزارها به عنوان بهترین آنتی ویروس تحت شبکه می توان از آن یاد کرد. این آنتی ویروس به هفت ماژول حرفه ای مجهز است که باعث شده به عنوان قوی ترین آنتی ویروس در دنیای برترین آنتی ویروس ها شناخته شود.

آنتی ویروس سازمانی eScan با فراهم آوردن حفاظت چندلایه در مقابل تهدیدات پیچیده سایبری ، توانسه امنیتی فراتر از دیگر محصولات این حوزه برای سازمان ها به ارمغان بیاورد. آنتی ویروس سازمانی ای اسکن ترکیبی عالی از فناوری های پیشرفته و آینده نگرانه است که حفاظت از ویندوز، مکینتاش و لینوکس را تواما فراهم می کند.

 شما می توانید آنتی ویروس سازمانی ای اسکن را از شرکت پارس آوان به عنوان نماینده انحصاری محصولات آنتی ویروس ای اسکن در ایران خریداری کنید.

رضایت مشتریان ما اتفاقی نیست…

مهم نیست شما مشتری ما باشید یا نه، متخصصان ما به شما مشاوره رایگان می دهند.