خرده‌ فروشان با چه نوع تهدیدات سایبری مواجه هستند؟

خرده‌ فروشان با چه نوع تهدیدات سایبری مواجه هستند؟

صنعت خرده‌ فروشی با به کار‌گیری فناوری روز دچار دگرگونی‌های شگرفی شده است. به‌کارگیری فناوری نه تنها کیفیت ارائه خدمات مشتری را بالا برده ، بلکه سرعت و دقت SCM (اندازه گیری رضایت مشتری) از خرید آنی را نیز افزایش داده است. از دیگر نکات مثبت استفاده از فناوری در این صنعت، تاثیر آن بر مدل کسب‌‌و‌کار است، به طوریکه مدل پیشگویانه جایگزین مدل تخمین هزینه شده و در نتیجه میزان سود‌دهی و تولیدات بهتر از قبل می‌شود.

اگر‌چه استفاده از فناوری نقش مهمی در بهینه سازی عملکرد صنعت خرده فروشی داشته، اما کنترل حجم قابل توجهی از داده که روزانه در این صنعت تولید می‌شود، چالش اصلی است که خرده فروشان با آن رو‌به‌رو هستند.

یکی از بزرگترین چالش‌های CIOها (مدیران ارشد فناوری اطلاعات) در بحث خرده فروشی، ایمن کردن اطلاعات مشتریان و داده‌های حیاتی و مهم کسب‌و‌کار در برابر تهدیدات سایبری است. با گسترش روز‌افزون تهدیدات سایبری، صنعت خرده فروشی و به طور کلی صنایع مربوط به تجارت الکترونیکی، به یکی از اصلی‌ترین اهداف حملات باج‌افزار‌ها، هکر‌ها و APTها تبدیل شده‌اند. هکر‌ها برای به دست آوردن اطلاعات مهم مربوط به مشتریان و داده‌های مالی مربوط به آنها، این صنعت را مورد حمله قرار داده‌اند.

تیم eScan با ارائه راه حل‌های امنیتی لایه‌ای و پر‌قدرت، سعی دارد این صنایع را در برابر خطرات اینترنتی ایمن کند. این راه حل‌ها، مانع از به سرقت رفتن داده‌ها و نفوذ حملات باج‌افزاری به سازمان‌ها شده و آنها را برای مقابله با هکر‌ها و حملات سایبری، قدرتمند‌تر می‌کند.

برخی از راه حل‌های اصلی eScan به این شرح است:

  • مدیریت امنیت اطلاعات و وقایع (SIEM)
  • جلوگیری از نشت اطلاعات (DLP)
  • مدیریت دستگاه‌های موبایل
  • کنسول مدیریت متمرکز
  • مدیریت پچ سیستم

1 دیدگاه

  1. سامانه نوبت گیری کارت ملی هوشمند گفت:

    عالی دمت گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =

مقالات مرتبط